Parantajakoulutus

Kevään 2024 koulutus on käynnissä.

Seuraava koulutus järjestetään syys-joulukuussa 2024. Koulutus sisältää neljä viikonloppua (la-su) noin kuukauden välein.

Koulutuksen hinta on 2200 € (sis. ALV) ja sen voi maksaa myös sovistusti erissä. Hakijat haastatellaan ennen koulutukseen hyväksymistä. Koulutukseen otetaan neljä opiskelijaa.

Koulutuksen sisällöstä ja siihen hakeutumisesta voit olla yhteydessä Anna-Kaisaan parantajakoulu@protonmail.com tai 0440 640 777.

Parantajakoulussa on koulutettu parantajia Katrina Bergin toimesta vuosina 2007-2017 vuosittain eli yhteensä on 11 kurssia. Parantajia on valmistunut näiden vuosien aikana yhteensä 90.

Koulutuksessa ja parantajana toimimisessa tärkeintä on kyky toimia puhtaana energiakanavana. Tämä edellyttää jalat maassa -asennetta ja kykyä asettaa oma ego syrjään.